Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Tijd als verkooptool, dat is aftellen naar meer verkoop

Tijd is een krachtige verkooptool, zo weten ze onder andere bij ElkeDagGoedkoper.nl. De op de website aangeboden woningen worden iedere dag een beetje goedkoper. Profiteer ook van dit ‘schaarsheidsprincipe’! Meer...

PROMOTIES

Hoe zet u een verkooppromotie op?

Het succes van een verkoopactie wordt voor het grootste gedeelte bepaald door het denkwerk vooraf. Hoe beter de voorbereiding, hoe groter de kans op succes. Hoe pakt u dat aan? Meer...

MARKETING

Groupon: is het iets voor u?

Het Nederlandse In10lessen.nl leert mensen in tien lessen en met 100 video’s gitaar spelen. Om extra klanten te werven, werd Groupon ingezet. Er werd veel verkocht, maar weinig verdiend en het kostte veel tijd. Toch was men tevreden. Meer...

PROMOTIES

Alsjeblieft, beste klant, geld voor uw marketing

Als u uw producten verkoopt aan de tussenhandel (zoals groothandel, detail­handel, horeca), dan bent u erbij gebaat als deze zoveel mogelijk van uw producten doorverkoopt. Wat is een slimme manier om deze omzet te stimuleren? Meer...

PROMOTIE

Al eens gedacht aan uw eigen wedstrijd of prijsvraag?

“Stel uw wielerploeg samen”, een “Waar is de bal?”-zoekwedstrijd, … Aan grote sportevenementen worden er vaak wedstrijden gekoppeld om mee van de aandacht te profiteren. Waarop moet u letten als u zelf een wedstrijd organiseert? Meer...

PUBLIC RELATIONS

In blijde verwachting... van meer omzet

In de Zoo van Antwerpen werd dit jaar het olifantje Kai-Mook geboren. Meteen werd ook het idee geboren om meer bezoekers te trekken, want een geboorte laat u niet zomaar voorbijgaan als u het óók commercieel kunt benutten! Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Vul deze bon in en ontvang gratis...

Uit onderzoek blijkt dat Belgen zich in crisistijden graag laten verleiden door een ‘call to action’, een verzoek om iets te doen om vervolgens iets te krijgen. Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u de nieuwsgierigheid. Het is dé manier om meer respons en meer omzet te krijgen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

PROMOTIE

Klanten lokken met een stevige actie, maar dan…

Een grote actie trekt nieuwe klanten aan, maar kan die later ook weer afstoten. Hoe komt dat en hoe trekt u nieuwe klanten aan zonder dat ze overlopen naar de concurrent? Meer...

Geactualiseerd op: 14.05.2024

Meer van Indicator