Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PERSOONLIJKE VERKOOP - VERKOOPTACTIEK

Laat een klant merken dat hij ú nodig heeft

Hans verkoopt financiële producten en krijgt regelmatig aanvragen van geïnteresseerde prospects. Het aantal orders valt echter steeds tegen. Volgens Hans ligt dat aan de gebrekkige kennis van de prospects, maar daar denken wij anders over. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Dé vier grote vragen die klanten zich stellen

Menig verkoper laat zich té snel verleiden tot het presenteren van zijn product of dienst en dat terwijl de klant daar nog helemaal niet aan toe is. Wat moet u weten om beter in het verkoopgesprek te stappen? Meer...

COMMUNICATIE

Hoe tevreden klanten u kunnen helpen

Veel bedrijven hebben baat bij testimonials. Dat zijn getuigenissen waarin ­klanten aangeven hoe tevreden zij over u zijn. Het is een heel goed instrument om nieuwe klanten te winnen. Wat moet de kern zijn van een goede testimonial? Meer...

KLANTRELATIE

Maak uw naam voor de klant tot een begrip

Als de klant op het moment waarop hij met een probleem zit eerst aan u denkt, bent u uw concurrent voor. Hieronder leest u hoe u ervoor kunt zorgen dat úw naam in het bewustzijn van de klant nummer één wordt. Meer...

VERKOOPTACTIEK

U heeft een voorstel gedaan en… u hoort niets meer

Dagelijkse kost. U doet een klant een voorstel en u hoort er nooit meer iets van. Wat kunt u dan doen om toch duidelijkheid te krijgen? Eindeloos achter hem aan lopen? Zonde van uw tijd, want ook uw tijd is geld waard. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - VERKOOPTACTIEK

Lachen bij de klant aan tafel: doen of niet doen?

Een goede mop tappen, kan aanzetten tot lachen, dus waarom zou u dat ook niet doen bij uw klant? Wat moet u daarover weten? Wat als moppen tappen u eigenlijk niet zo ligt? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - VERKOOPTACTIEK

Overtuig uw klant met verhalen

Sven zit al een uur bij een klant om hem ervan te overtuigen dat zijn reinigingsmachine precies is wat de klant nodig heeft, maar de klant lijkt niet enthousiast. Wat kan Sven doen om hem alsnog over de streep te trekken? Meer...

VERKOOPTACTIEK

Onverwachte extra’s

Natuurlijk wilt u dat iedere potentiële klant voor ú kiest en ook voor u blíjft kiezen. Om dat te realiseren, kunt u de klant positief verrassen. Welke mogelijkheden zijn er zoal en hoe pakt u dat concreet aan? Meer...

PERSOONLIJKE EFFECTIVITEIT

Informatie loskrijgen

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Het gesprek met uw klant in een impasse?

Het overkomt ons allemaal weleens dat een (verkoop)gesprek in een impasse belandt. U zit niet op dezelfde golflengte met uw klant en het lijkt erop dat de klant u niet begrijpt. Hoe trekt u het verkoopgesprek dan weer op gang? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator