Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERKOOPTACTIEK

Hoe u met weinig moeite meer verkoopt

Supermarkten verkochten ondanks de economische malaise en een laag consumentenvertrouwen het afgelopen jaar toch meer. Hoe doen ze dat en wat kunt u daarvan leren? Meer...

INTERNE ORGANISATIE - STRATEGIE

Maak uw aanbieding onderdeel van het verkoopproces

U heeft vast weleens een product of dienst in de aanbieding, maar kiest u dat willekeurig of gestructureerd? Het tweede kan u veel voordeel opleveren. Wat is het idee precies en bepaal zelf wat u ermee kunt doen. Meer...

VERKOOPPSYCHOLOGIE

Samenwerken met klanten: het werkt echt!

Psycholoog Sherif organiseerde een zomerkamp voor jongens. Hij maakte twee groepen jongens die al snel rivalen werden, tot ze moesten samenwerken. Toen werden het dikke vrienden, net zoals u en uw klanten… Meer...

ASSORTIMENT

Uw eigen product als Black Label? Dat kan!

Harley Davidson, grote modemerken zoals Ralph Lauren en BOSS en bijvoorbeeld ook whiskymerk Johnnie Walker hebben het allemaal: een Black Label waardoor het zwart ziet van de klanten. Wat kunt u ermee doen? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Groen licht voor de white paper

Hoe langer u met uw vak bezig bent, hoe meer kennis u opdoet. Die kennis kunt u gebruiken om klanten te werven en te behouden. Hoe? Één van de manieren is met een zgn. white paper. Wat is dat en hoe past u dit toe? Meer...

STRATEGIE

(Onder)houd uw klanten langer

Als een klant koopt bij u, wilt u hem natuurlijk zoveel mogelijk service bieden zodat hij zo lang mogelijk klant blijft. Misschien is daar ook nog extra omzet uit te halen… ? Meer...

VERPAKKING

Extra omzet via de verpakking van uw product

‘Container premiums’ zijn verpakkingsmaterialen met een restwaarde, verpakkingen dus waar men nog iets aan heeft na gebruik van het product zelf dat eigenlijk aangekocht wordt. Dit is een omzetverhoger die al jaren succesvol is! Meer...

MARKETING - STRATEGIE

Gemakkelijk meer omzet? Bied gemak!

Er zijn nu luiers met een urine-indicator. U moet het maar verzinnen... Wie het echter verzint, onderscheidt zich wél van de concurrentie. Kunt u door gemak te bieden ook gemakkelijk meer omzet behalen? Meer...

STRATEGIE

Verkoopt u producten of concepten?

De tuinbranche is heel succesvol in het aanbieden van verkoopconcepten. Is dat iets dat bedacht werd achter een bureau of is het gewoon een slimme aanpak waarmee u misschien ook iets kunt aanvangen? Meer...

STRATEGIE

Samenwerken voor meer nieuwe klanten

Door met anderen samen te werken, kunt u uw omzet een duwtje in de rug ge­ven. Is dat iets voor u? En zo ja, waar moet u dan zoal aan denken? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator