Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SOCIALE MEDIA

Pinterest, nieuwe hype of krachtige verkooptool?

Babazou is een webshop én klassieke winkel in Sint-Denijs-Westrem die ­kledingaccessoires verkoopt voor vrouwen. Op slimme wijze weten de eigenaars via Pinterest bezoekers naar de webshop én naar de winkel te lokken. Meer...

INTERNET - WEBSITE

Een ‘beeld’ van een website

Op uw webpagina staan cruciale zaken om van een websitebezoeker een koper te maken. Hoe kunt u nu de blik van de bezoeker naar die cruciale punten op uw webpagina leiden? Webexpert Aartjan van Erkel heeft een aantal tips. Meer...

SOCIALE MEDIA

Moet ik als bedrijf nu echt wel op Facebook?

Veel ondernemers zitten nog steeds met de vraag of ze nu echt met hun bedrijf op Facebook aanwezig moeten zijn en wat ze er dan kunnen doen. Clo Willaerts, expert in sociale media, geeft enkele criteria. Meer...

INTERNET - WEBSITE

Wilt u even afrekenen?

Het gebeurt regelmatig dat bezoekers van een webwinkel een product select­eren en dit uiteindelijk toch niet kopen. Hoe komt dat en hoe kunt ú ervoor ­zorgen dat er toch gekocht én afgerekend wordt? Meer...

MEDIA

Zet uw bedrijfsfilm eens online!

Er staan steeds meer korte en krachtige bedrijfsfilms van een paar minuten op bedrijfswebsites. Heeft u er zelf al eens aan gedacht om een kort bedrijfsfilmpje te maken en het online te zetten? Wat moet u weten? Meer...

BEURZEN

Een tot de verbeelding sprekende beurs

Bekina, een Belgische producent van hoogwaardige veiligheidslaarzen voor professioneel gebruik, deed mee aan de A + A-beurs in Düsseldorf. Op zich niet bijzonder, maar de foto’s op de website waren dat wél. Meer...

ELEKTRONISCHE VERKOOP

Zet uw referenties op uw website

In crisistijd zal u nog meer moeite moeten doen om uw (potentiële) klanten ervan te overtuigen dat u een goed product én tevreden klanten heeft. Uw website kan daarbij helpen. Lees hier hoe! Meer...

ELEKTRONISCHE VERKOOP

Gratis verzenden: dat doet u toch niet voor niets?

Er is een steeds grotere groep consumenten die zijn aankopen doet via internet. Maar liefst 60% van deze groep heeft in een onderzoek verklaard (Harris interactive, juli 2008) dat de ‘gratis verzending’ hun webwinkelkeuze bepaald heeft. Meer...

ELEKTRONISCHE VERKOOP

Veel bezoekers, slechts weinig kopers?

De klanten van een elektronicawinkel kunnen ook bestellingen plaatsen via de website. Nu blijkt echter dat 2/3 van de aanstaande klanten de order alsnog annuleert tijdens het bestelproces. Hoe kunt u dat veranderen? Meer...

WEETJES & FEITJES

Klanten zoeken online zekerheid

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator