Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
VERKOOPTACTIEK
Wat u met een goed verhaal kunt doen? Verkopen!
Een bedrijf of product met een goed verhaal verkoopt zichzelf. Hoe komt u aan een goed verhaal dat de verkoop van uw product doet stijgen? En waarom is dit belangrijk? Wij zochten het voor u uit. Meer...
KLANTTYPERING
Bespaar tijd op voorstellen die toch niet nodig zijn
Verkooppresentaties, voorstellen en offertes maken kost u vaak veel tijd en daarmee ook geld. Bestaat er een methode om snel het kaf van het koren te scheiden? Verkooptrainer Richard van Houten geeft raad… Meer...
PRESENTEREN
Drie ingrediënten voor succesvolle verkooppresentaties
Wilt u nog effectiever verkooppresentaties kunnen houden? Dan zijn er drie belangrijke ingrediënten waarmee u zeker rekening moet houden. Welke dit zijn en wat u erover moet weten, leest u hier. Meer...
PRESENTEREN
Versterk uw argumenten met videobeelden
Bob weet tijdens zijn verkooppresentaties altijd snel de aandacht te krijgen. Hij weet ook op een slimme wijze de klant(en) te wijzen op de risico’s als ze geen zaken met hem doen. Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN
Een verkeerde achtergrond op de laptop kostte omzet
Timothy verkoopt software en laat daarbij altijd heel enthousiast een demo zien aan de klant. Hoewel deze software een behoefte invult, lukt het hem niet goed om hem aan de man te brengen. Meer...
PRESENTEREN
80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!
Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...
PRESENTEREN
Het geheim van overtuigend presenteren
Volgens presentatiedeskundige David Bloch gaan veel verkopers bij (verkoop-)presentaties te veel uit van zichzelf in plaats van uit te gaan van de klant. Hoe komt u erachter of u dat ook doet en hoe kunt u dat verbeteren? Meer...
PRESENTATIES
Efficiënt presenteren met weinig slides
Het gevaar van een PowerPoint-presentatie is dat uw publiek (de klant) lezer wordt en niet meer luistert naar u. Het risico is dus dat de klant uw boodschap - datgene waar het om gaat - mist. Hoe voorkomt u dat? Meer...
PRESENTATIES
Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie
In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...