Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VERKOOPTACTIEK

Wat u met een goed verhaal kunt doen? Verkopen!

Een bedrijf of product met een goed verhaal verkoopt zichzelf. Hoe komt u aan een goed verhaal dat de verkoop van uw product doet stijgen? En waarom is dit belangrijk? Wij zochten het voor u uit. Meer...

KLANTTYPERING

Bespaar tijd op voorstellen die toch niet nodig zijn

Verkooppresentaties, voorstellen en offertes maken kost u vaak veel tijd en daarmee ook geld. Bestaat er een methode om snel het kaf van het koren te scheiden? Verkooptrainer Richard van Houten geeft raad… Meer...

PRESENTEREN

Drie ingrediënten voor succesvolle verkooppresentaties

Wilt u nog effectiever verkooppresentaties kunnen houden? Dan zijn er drie belangrijke ingrediënten waarmee u zeker rekening moet houden. Welke dit zijn en wat u erover moet weten, leest u hier. Meer...

PRESENTEREN

Versterk uw argumenten met videobeelden

Bob weet tijdens zijn verkooppresentaties altijd snel de aandacht te krijgen. Hij weet ook op een slimme wijze de klant(en) te wijzen op de risico’s als ze geen zaken met hem doen. Meer...

PRESENTEREN

Weg met saaie taartdiagrammen

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP - PRESENTEREN

Een verkeerde achtergrond op de laptop kostte omzet

Timothy verkoopt software en laat daarbij altijd heel enthousiast een demo zien aan de klant. Hoewel deze software een behoefte invult, lukt het hem niet goed om hem aan de man te brengen. Meer...

PRESENTEREN

80% van alle… of hoe u sterk kunt openen!

Veel verkooppresentaties blijken een saaie opsomming van feiten te zijn, waar het publiek moeilijk de aandacht bij kan houden. Hoe maakt u uw presentatie echt opmerkelijk en onvergetelijk? Door meteen sterk te openen! Meer...

PRESENTEREN

Het geheim van overtuigend presenteren

Volgens presentatiedeskundige David Bloch gaan veel verkopers bij (verkoop-)presentaties te veel uit van zichzelf in plaats van uit te gaan van de klant. Hoe komt u erachter of u dat ook doet en hoe kunt u dat verbeteren? Meer...

PRESENTATIES

Efficiënt presenteren met weinig slides

Het gevaar van een PowerPoint-presentatie is dat uw publiek (de klant) lezer wordt en niet meer luistert naar u. Het risico is dus dat de klant uw boodschap - datgene waar het om gaat - mist. Hoe voorkomt u dat? Meer...

PRESENTATIES

Een handige vuistregel voor uw verkooppresentatie

In vakbladen wordt er weleens gezegd dat u bij het maken van uw verkooppresentaties de ‘10-20-30-regel’ moet toepassen. Wij zochten uit voor u wat die regel precies inhoudt en wat u ermee kunt doen. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator