Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ZAKELIJK - JURIDISCH

Online bemiddeling bij een geschil

Ligt u overhoop met een klant na een online verkoop, dan bestaat de kans dat die een klacht indient. Wat zijn dan uw rechten als handelaar? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

Online reclame: bent u écht de beste?

U ziet het vaak op internet: handelaars en dienstverle-ners die beweren ‘de beste’ te zijn. Mag dat zomaar? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

Online verkoop: nieuwe garantieregels

Onlangs werd de bewijstermijn in het kader van het garantierecht bij een verkoop gewijzigd. Wat betekent dat voor u als online handelaar? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

Welke talen spreekt uw webshop?

Als online verkoper moet u allerlei essentiële info verstrekken in een ‘duidelijke en begrijpelijke’ taal. Wat houdt die verplichting precies in? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

De consument is beter beschermd

Verkoopt u online? Weet dan dat uw particuliere klan-ten in heel Europa nu sterker in hun schoenen staan. Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

Wat als een online aankoop tegenvalt?

U bent niet tevreden over een online aankoop. Of er is een probleem met iets wat u zelf verkocht heeft via uw webshop. Wat zijn dan uw rechten en plichten? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

Nieuwe regels voor uw webshop

Ten laatste op 30 juni treedt er een nieuwe wet in werking die de verkoop op afstand regelt. Hoe zorgt u ervoor dat uw webshop tijdig aangepast is? Meer...

ZAKELIJK - JURIDISCH

De juiste prijs?

Afficheert u op uw website prijzen voor de goederen of diensten die u (online) aanbiedt? Welke regels moet u dan respecteren? Meer...

CONSUMENT - CONSUMENTENINFO

Alles voor en over de consument

Als consument bent u graag goed ingelicht over uw rechten, maar ook als handelaar moet u op de hoogte zijn van de spelregels. Deze sites helpen u. Meer...

CONSUMENT - CONSUMENTENINFO

Wat zijn uw online rechten?

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator