Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
ZAKELIJK - JURIDISCH
Online bemiddeling bij een geschil
Ligt u overhoop met een klant na een online verkoop, dan bestaat de kans dat die een klacht indient. Wat zijn dan uw rechten als handelaar? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
Online reclame: bent u écht de beste?
U ziet het vaak op internet: handelaars en dienstverle-ners die beweren ‘de beste’ te zijn. Mag dat zomaar? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
Online verkoop: nieuwe garantieregels
Onlangs werd de bewijstermijn in het kader van het garantierecht bij een verkoop gewijzigd. Wat betekent dat voor u als online handelaar? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
Welke talen spreekt uw webshop?
Als online verkoper moet u allerlei essentiële info verstrekken in een ‘duidelijke en begrijpelijke’ taal. Wat houdt die verplichting precies in? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
De consument is beter beschermd
Verkoopt u online? Weet dan dat uw particuliere klan-ten in heel Europa nu sterker in hun schoenen staan. Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
Wat als een online aankoop tegenvalt?
U bent niet tevreden over een online aankoop. Of er is een probleem met iets wat u zelf verkocht heeft via uw webshop. Wat zijn dan uw rechten en plichten? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
Nieuwe regels voor uw webshop
Ten laatste op 30 juni treedt er een nieuwe wet in werking die de verkoop op afstand regelt. Hoe zorgt u ervoor dat uw webshop tijdig aangepast is? Meer...
ZAKELIJK - JURIDISCH
De juiste prijs?
Afficheert u op uw website prijzen voor de goederen of diensten die u (online) aanbiedt? Welke regels moet u dan respecteren? Meer...
CONSUMENT - CONSUMENTENINFO
Alles voor en over de consument
Als consument bent u graag goed ingelicht over uw rechten, maar ook als handelaar moet u op de hoogte zijn van de spelregels. Deze sites helpen u. Meer...