Efficiënt rekruteren gebeurt niet enkel via de klassieke kanalen. Waarom zijn ook sociale netwerken nuttig om uw vacatures in de kijker te zetten?
Meer...
Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken?
Meer...
Wilt u uw klanten bereiken via diverse sociale kanalen? Hoe kunt u dan uw posts op meerdere netwerken tegelijkertijd inplannen en afstemmen op elkaar?
Meer...
Is uw bedrijf actief op sociale netwerken zoals Facebook en Twitter? In dat geval is het soms moeilijk om alle inkomende en uitgaande berichten onder controle te houden. Welke tools kunnen u dan helpen?
Meer...
Facebook wordt vandaag door heel wat zelfstandigen en bedrijven ingezet als een handig marketingkanaal. Wij geven u hiervoor een aantal strategische tips, gebaseerd op diverse, actuele onderzoeken.
Meer...
Sociale media zoals Twitter en Facebook zijn erg populair – ook bij uw (potentiële) klanten. Daarom duiken er steeds meer webdiensten op die u helpen om deze kanalen samen te benutten. Wij testten er drie voor u.
Meer...
U kunt populaire ‘sociale’ websites zoals Facebook en YouTube ook gebruiken voor zakelijke toepassingen, maar dan is een goede opvolging wel een must. Zogenaamde tracking tools kunnen u hierbij helpen. Hoe werken die?
Meer...
Hoewel Facebook eigenlijk ‘just for fun’ is, wordt dit sociale netwerk steeds vaker voor professionele doeleinden ingezet. Hoe zorgt u zelf voor een betere klantenbinding via dit kanaal?
Meer...