Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Zeg eens nee
Veel mensen hebben moeite om via e-mail iets af te slaan of een moeilijke boodschap over te brengen. Hoe pakt u dat het beste aan? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Zorg dat uw commerciële e-mails gelezen worden
Mensen ontvangen tegenwoordig zo veel e-mails dat het merendeel ervan ongelezen blijft. Wat zijn ook alweer de basistips waarmee u ervoor zorgt dat uw commerciële berichten nog wel gelezen worden? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
E-mailen met gevoel
Naargelang de contactpersoon of situatie kan het beter zijn om uw e-mailbericht anders op te stellen. Hoe kiest u de juiste aanpak? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
E-mailetiquette voor professionals
Bezorgt e-mail u te veel stress? Door de volgende etiquetteregels te volgen wordt e-mail voor uzelf en voor anderen een stuk minder belastend. Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Overtuigende e-mails schrijven
Met uw e-mailberichten wilt u collega’s, klanten of nieuwe contacten kunnen overtuigen. Met welke aanpak heeft u het meest kans op succes? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
De valkuilen van e-mail
Hoe vaker u e-mail gebruikt, hoe groter de kans dat er iets misloopt. Weet u wat de grootste valkuilen zijn en hoe u ze vermijdt? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Gebruik de juiste toon in uw mail
Heeft u al meegemaakt dat een mail veel harder aankwam bij de ontvanger dan u het eigenlijk bedoeld had? Met wat extra aandacht voor de toon van uw mail kunt u dergelijke ongelukjes vermijden. Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Zakelijke mailetiquette
Als zakelijke mailgebruiker moet u vaak klanten, leveranciers of medewerkers via mail aanschrijven. Welke etiquetteregels kunt u het best handhaven om de relaties optimaal te houden? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
Zet uw vips in de kijker
U wilt mail van belangrijke personen zeker niet uit het oog verliezen. Hoe zorgt u ervoor dat uw mailpakket deze berichten niet laat verdrinken in een hoop andere mail in uw inbox? Meer...
E-MAIL - E-MAILGEBRUIK
E-mail met impact
Drukbezette personen krijgen vaak zo veel mails dat ze moeilijk alles kunnen beantwoorden of zelfs maar lezen. Hoe zorgt u ervoor dat uw bericht genoeg indruk maakt om niet aan de aandacht van uw correspondent te ontsnappen? Meer...