Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 7 adviezen
WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA
Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter
Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Hoe begint u het best aan uw eerste Twitter-account?
Het lijkt wel alsof iedereen die in de kijker wil komen dit doet via een veelgevolgd Twitter-account. Tweet u nog niet of nauwelijks? Hoe begint u eraan en hoe verzamelt u zo veel mogelijk volgers? Enkele tips. Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Al uw sociale media op één plaats
Is uw bedrijf actief op sociale netwerken zoals Facebook en Twitter? In dat geval is het soms moeilijk om alle inkomende en uitgaande berichten onder controle te houden. Welke tools kunnen u dan helpen? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Vermijd deze Twitter-fouten
Zit u met uw zaak op Twitter? Dat is een goed idee, want via dit kanaal kunt u heel wat (potentiële) klanten bereiken. Tenminste, als u ervoor zorgt dat u geen essentiële fouten maakt. Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Houd uw onlinereputatie in het oog
Via sociale netwerken en internetforums discussiëren consumenten volop over bedrijven, producten, merken, ... Met specifieke monitoring tools kunt u berichten over u én uw concurrenten oppikken. Interessant? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Houd sociaal contact met uw klanten
Steeds meer zelfstandigen en bedrijven doen een beroep op sociale netwerken om het contact met hun klanten te behouden. Maar hoe zorgt u ervoor dat u alle vragen, commentaren en eventuele klachten via deze kanalen de baas blijft? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Beter Twitteren met speciale tools
Bent u een regelmatige Twitter-gebruiker? Om ten volle gebruik te kunnen maken van de communicatiemogelijkheden van Twitter, doet u het best een beroep op enkele handige tools. Welke? Meer...