Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
RECHT - VARIA
“Sorry, u bent hier niet meer welkom...”
Een klant met wie u, naar aanleiding van zijn vorige bezoek aan uw zaak, serieus overhoopligt, stapt opnieuw uw winkel binnen. Mag u hem zonder meer de deur wijzen of bent u niet helemaal baas in eigen huis? Meer...
VAN HOREN ZEGGEN - PRIJSAANDUIDING
“De prijs, die vertellen we u binnen wel…”
Een collega beweerde dat hij geen prijzen meer zette bij de exclusievere zaken in zijn etalage. Dat zou niet nodig zijn. Klopt dat echter wel? Geldt dat voor alle ‘exclusieve’ producten en hoe duur moeten die dan wel zijn? Meer...
ACTUALITEIT - FINANCIEEL
Is uw privéwoning nu onbeslagbaar?
U kunt ervoor zorgen dat uw privéwoning niet meer in beslag genomen kan worden. Wat moet u daarvoor doen? Geldt dit voor alle schulden? Meer...
RECHT
Wat doet u tegen klanten die hun spullen niet ophalen?
Stel, u heeft een elektrozaak of een fietswinkel en sommige klanten halen na een herstelling hun zaken niet op. Na een tijdje zit u wel met plaatsgebrek. Wat mag u dan met die spullen doen? Meer...
BOEKHOUDER
Wanneer en hoe overstappen?
Om diverse redenen denkt u eraan om van boekhouder te veranderen. Is het nu een goed moment daarvoor of net niet? Waar moet u precies op letten bij de keuze van een andere boekhouder? Meer...