Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

RECHT - VARIA

“Sorry, u bent hier niet meer welkom...”

Een klant met wie u, naar aanleiding van zijn vorige bezoek aan uw zaak, se­rieus overhoopligt, stapt opnieuw uw winkel binnen. Mag u hem zonder meer de deur wijzen of bent u niet helemaal baas in eigen huis? Meer...

GOED OM TE WETEN - BETALING

“Ik ben die koperen centjes zo beu…”

Meer...

RECHT - BESTELLING

Hoe vermijdt u ‘nepbestellingen’?

U overweegt om uw klanten via e-mail te laten be­­stellen. Loopt u hierdoor een groter risico op ‘nep­bestellingen’? Welke voorzorgen kunt u nemen? Meer...

RECHT

Wat doet u tegen klanten die hun spullen niet ophalen?

Stel, u heeft een elektrozaak of een fietswinkel en sommige klanten halen na een herstelling hun zaken niet op. Na een tijdje zit u wel met plaatsgebrek. Wat mag u dan met die spullen doen? Meer...

GOED OM TE WETEN

Krijgt u ook een terugbetaling van het FAVV?

Meer...

GOED OM TE WETEN

Wie had ik aan de lijn?

Meer...

GOED OM TE WETEN

www.voordeligtanken.be

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator