Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

RECHT - VARIA

“Sorry, u bent hier niet meer welkom...”

Een klant met wie u, naar aanleiding van zijn vorige bezoek aan uw zaak, se­rieus overhoopligt, stapt opnieuw uw winkel binnen. Mag u hem zonder meer de deur wijzen of bent u niet helemaal baas in eigen huis? Meer...

VAN HOREN ZEGGEN - PRIJSAANDUIDING

“De prijs, die vertellen we u binnen wel…”

Een collega beweerde dat hij geen prijzen meer zette bij de exclusievere zaken in zijn etalage. Dat zou niet nodig zijn. Klopt dat echter wel? Geldt dat voor alle ‘­exclusieve’ producten en hoe duur moeten die dan wel zijn? Meer...

GOED OM TE WETEN - BETALING

“Ik ben die koperen centjes zo beu…”

Meer...

RECHT - BESTELLING

Hoe vermijdt u ‘nepbestellingen’?

U overweegt om uw klanten via e-mail te laten be­­stellen. Loopt u hierdoor een groter risico op ‘nep­bestellingen’? Welke voorzorgen kunt u nemen? Meer...

GOED OM TE WETEN - BANCONTACT

Mag ik met mijn gsm betalen?

Meer...

GOED OM TE WETEN

Krijgt u ook een terugbetaling van het FAVV?

Meer...

VRAAG VAN DE WEEK

Moet u uw klanten ‘cash’ terugbetalen?

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator