Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 57805 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

DEBITEURENBEHEER

Dan er maar op af !

Sommige klanten laten de betaling van hun facturen eindeloos aanslepen. Daar­­om is het soms noodzakelijk het debiteurenbeleid wat steviger aan te pak­ken. Wat kunt u doen ? Meer...

WERKEN MET PERSONEEL

Incentives als motivatie

Incentives zijn niet alleen goedkope maar ook efficiënte motiverings­in­stru­men­ten. Wie wordt immers niet graag beloond door zijn baas ? Hoe gaat u te werk en waar kunt u best op letten ? Meer...

TOPPER

De koppen bij elkaar steken

Als plotseling een grote klant van u failliet gaat, dan kunt u in de problemen ko­men door een forse omzetdaling. Wat u in zo’n geval kunt doen, toont een trans­­port­be­drijf dat niet bij de pakken bleef neerzitten... Meer...

WEETJES & FEITJES

Trends in advertenties

Meer...

ACTUALITEIT

Minder vervolgingen wegens zwartwerk ?

Meer...

OFFERTES

Meer bestellingen met minder offertes

Uit een Amerikaans onderzoek blijkt dat gemiddeld 1 op 5 onderhandelingen tot een be­stelling leidt. Een doelgerichte aanpak met zelfs 50 % minder offertes kan leid­en tot een verdubbeling van het aantal bestellingen. Hoe pakt u dit aan ? Meer...

SOCIALE INSPECTIE

En wat heeft hij gezegd ?

Bij een controle door de arbeidsinspectie of door de sociale inspectie worden dik­wijls verhoren afgenomen van werknemers. Heeft u als werkgever het recht om te weten wat uw werknemers verklaard hebben ? Meer...

ACTUALITEIT

Toekomstcontract gaat toch door

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Komt er nog wat van ?

Als u nieuwe klanten wilt krijgen, b.v. via di­rect mail, dan is het belangrijk dat u snel reageert op bin­­nen­ge­komen respons. Hoe snel moet u zijn ? Meer...

ARBEIDSONGEVAL

U betaalt (bijna) nooit

Een werknemer loopt zware verwondingen op. Het on­geval is te wijten aan een gebrekkig onder­houd van uw machine. Welke risico’s loopt u ? Meer...

Geactualiseerd op: 14.05.2024

Meer van Indicator